چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین تاکید کرد: باید اقدام مسلمانان به صورت عملی باشد، به خصوص نهادهای بین‌المللی اسلامی در خصوص مدیریت حج اقدامات جدی انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون قزوین، در مدرسه شیخ الاسلام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خصوص اهداف برگزاری این تجمع، اظهار داشت: هدف از این تجمع، محکوم کردن بی‌لیاقتی و سوء مدیریت آل سعود در اداره حریمن شریفین و حج است.

وی تصریح کرد: این حرکت اعتراضی، حداقل کاری است که می‌توان انجام داد؛ باید اقدام مسلمانان به صورت عملی باشد و به خصوص نهادهای بین‌المللی در خصوص مدیریت حج اقدامات جدی و عملی انجام دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین یادآور شد: اگر این اقدام آل سعود عمدی هم نباشد، اما سوء مدیریت به صورت مشهود در آن دیده می‌شود؛ چرا که عبور یک شاهزاده سعودی موجب بروز این حادثه غم انگیز شد.

برپایه این گزارش، طلاب و روحانیون قزوین، ظهر امروز در اعتراض به بی کفایتی آل سعود، در مقابل مدرسه شیخ‌الاسلام قزوین تجمع کردند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، خواستار رسیدگی مجامع اسلامی و بین المللی به حوادث اخیر مراسم حج شدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha